2013. december 13., péntek

#1.


Fülesemet bedugva a fülembe léptem ki a hideg levegőbe barátnőmék házából. Kedvenc zenémet hallgatva lépkedtem, miközben kezeimet zsebembe süllyesztettem, igaz, még így is úgy éreztem, hogy lefagynak az ujjaim.



Kizártam a külvilágot, és énekelni kezdtem a dalt. Boldogan dalolásztam, és talán még pár táncmozdulatot is belevittem, bár nem a táncolásomról vagyok híres... 

Pördültem egyet, aztán halkan felnevetve mentem tovább, és reméltem, hogy nem lát senki, mert biztos, hogy hülyének néztek volna. A dal végén a saját felgyorsult lélegzetemet hallgatva néztem körbe, s megijedtem, amikor megláttam tőlem jó pár méterre egy alakot. Gondoltam, csak a tudatom játszadozik kicsit velem - bár este 11 órakor már nem olyan jó játék az ilyesmi -, de azért sietősebben lépdeltem tovább, és halkan kuncogtam, ahogy visszagondoltam az elmúlt pár percre. 
Halk cipőkopogást hallottam a hátam mögül, de amikor hátra fordultam nem láttam senkit. Vajon meghülyültem? - tettem fel magamban a kérdést, és összeráncolt szemöldökkel mentem tovább. Elnyújtott léptekkel haladtam a házunk felé, és megkönnyebbülten léptem be az ajtón. Levettem a kabátom, majd miután a cipőm is, sóhajtva kapcsoltam fel a villanyt a nappaliban. Egyedül éltem a lakásban, ugyanis a szüleim már meghaltak - megölték őket. 
Felmentem az emeletre, ahol a fürdő felé vettem az irányt. Gyorsan letusoltam, aztán a szobámba lépkedtem. Elővettem a laptopom, bevackoltam magam elé, s miután megnyitottam a Facebookot, megnéztem mit írt barátnőm.


Hello, Jess. Arra gondoltam, hogy holnap este elmehetnénk bulizni valamerre. Ránk férne már egy kis kikapcsolódás;) S.xx



Elgondolkoztam a válaszon, aztán begépeltem, hogy benne vagyok, és hogy szerintem is ránk fér a kikapcsolódás. Igaz, hogy nem vagyok egy nagy partiarc, de néha belefér valami... 

Rögtön jött a válasz, úgyhogy elbeszélgettünk pár órát, aztán arra eszméltem fel, hogy fél 2 van. Álmos nem voltam, de azért kikapcsoltam a laptopot, és lefeküdtem. 


                                                              *



Izzadt testek, részeg emberek. Utálom. Megbántam, hogy elmentem bulizni. 

Sóhajtva kerestem meg Sam-et, aki épp egy pasival "táncolt". Ha azt lehetett táncnak mondani, amit ők leműveltek... 
- Hazamegyek - kiabáltam a fülébe. 
- Miért? - kérdezte, majd kissé arrébb vont.
- Mert nem akarok itt lenni. Nem vagyok ilyen - vontam vállat és rámutattam a körülöttünk bulizó népre, majd elsöpörtem egy tincset a szemem elől. 
- Elkísérjelek? - kérdezte aggódva. 
- Ugyan. Bulizz csak, egyedül is hazatalálok - kacsintottam rá, és megöleltem. 
- Nem szeretem, ha egyedül mászkálsz este - nézett rám rosszallóan. 
- Tudok magamra vigyázni - mondtam, majd adtam egy puszit az arcára és a kijárat felé küszködtem magam. Fellélegeztem, amikor végre kiértem a táncoló tömegből. Egy pillanatra megálltam a klub előtt, és körül néztem, de nem láttam igazán semmit és senkit. Elindultam egy irányba, és mivel sötét volt, fogalmam sem volt róla, hogy merre megyek. Azon kaptam magam, hogy egy sikátoros részen mászkálok, miközben egyre gyorsabban szedem a lábaimat. Nagy zajt hallottam a hátam mögül, s mikor visszafordultam egy alakot láttam meg. 
- Hé, kislány - szólt utánam, majd elindult felém. - Állj meg, nem bántalak! - kiabálta, én pedig futásnak eredtem. Utánam kocogott, én pedig sóhajtva vettem tudomásul, hogy már csak pár méter és kiérek egy mozgalmasabb útra. A pasi a hátam mögött majdnem elért, de szerencsémre épp kiértem onnan. Nem figyeltem, így neki mentem egy magas pasinak, ez által én a földre kerültem, Ő pedig felettem állt és a sikátorok felé nézett. 
- Bassza meg! - szitkozódott az "üldözőm", amikor meglátta a pasit, akinek neki mentem. Mintha megijedt volna, úgy fordult vissza és rohant el onnan. Ki ez, hogy megijednek tőle? - gondolkodtam, miközben felnéztem a még mindig felettem álló alakra. 
- Nem tudsz vigyázni? - kérdezte mély, rekedtes hangon...


_______________________________________________________________________________



Hiiiiii.xx So... Visszatértem. Új történet, ami épp Harrys. Remélem tetszeni fog:)xx.


Sorry, ezt nem hagyhattam ki:'DD

2 megjegyzés: