2013. december 26., csütörtök

#7.


- Mehetünk - jelentettem be, Ő pedig feltápászkodott az ágyamról és elkapva a kezem, maga után húzott.  


Harry háza... Nagy. Tágas. És fekete fehér, néhol megspékelve egy kis vörössel. Csak a szobája sötét kék, szürke bútorokkal. 
- Kérsz valamit enni? - kérdezte délben. - Rendelhetünk valamit... Vagy csinálhatok rántottát - fordult felém a nappaliban. 
- Rántotta jó lesz - mosolyogtam rá, s megindultam utána a konyhába. Úgy gondoltam végig nézem, ahogy főz, úgyhogy felugrottam a pultra és lelógattam a lábaimat. 
- Mióta laksz egyedül? - kérdeztem, miközben azt figyeltem, hogyan sürög - forog a konyhában. 
- 3 éve. Akkor költöztem el az anyumtól és a nővéremtől - válaszolt. 
- Értem - bólintottam.
- Tudod... Szükségem volt egy kis... Magánéletre - harapott bele ajkába. Ez annyit jelenthetett, hogy "Nem vihettem haza minden este más lányt"... - És te? 
- Én... Nekem 2 éve haltak meg a szüleim - motyogtam. - Azóta egyedül élek - mondtam. Bólintott, majd elkezdte felverni a tojásokat. Ajkai szétnyíltak, miközben koncentrált, göndör haja arcába lógott. Karjain megfeszültek az izmok, az én fejembe meg nem kívánt gondolatok kúsztak be. Elpirultam, és Harry mély hangja rántott vissza a valóságba.
- Na most mire gondolsz? - kérdezte. Megvontam a vállam, mégsem mondhattam azt, hogy "Épp elképzeltem, ahogy felettem vagy...". 
- Uhm... - kezdtem, de elnevette magát.
- Ne akarjam tudni, igaz? 
- Ne - ráztam meg a fejem zavartan.
- Jó, akkor hagyjuk - tért vissza a rántottához. 
- Mit szoktál csinálni szabadidődben? - kérdeztem pár perc múlva. 
- Hát... Szeretek golfozni, úgyhogy legfőképp azt. Edzek, gitározok...
- Gitározol? - kérdeztem vissza.
- Igen. Miért?
- Csak úgy. Mindig is szerettem volna megtanulni gitározni - vallottam be.
- Majd megtanítalak - mosolygott rám. Boldogan elvigyorodtam, majd beleharaptam az ajkamba. Sokszor harapdálom az ajkam a közelében. Komolyan, mióta megismertem, mindig az ajkaimat harapdálom! Le kell erről szoknom. - És te? 
- Én... Nos, én szeretek rajzolni. És vásárolni, meg olvasni...
- Értem - bólogatott, miközben az asztalt terítette. Rakott mindkettőnk tányérjára egy adag rántottát, majd odajött hozzám és befurakodott a két lábam közé.
- Tudod... Ha nálam leszel, akkor rántottán fogunk élni - mondta. 
- Jó. Nekem megfelel - vontam vállat és azonnal zavarba jöttem a közelségétől.
- Szeretem, hogy nem rémülsz halálra tőlem - mormogta.
- Szeretem, hogy nem rémisztesz halálra - dünnyögtem. - Nem fenyegetsz - mondtam, mire felnevetett. 
- Azt mondtad nem félsz tőlem, se attól - döntötte kissé oldalra a fejét, és úgy nézett rám. - Néha szoktam dolgokat mondani, amiket nem gondolok komolyan - mosolyodtam el.
- Rájöttem - dünnyögte. - Na, együnk - emelt le a pultról. Mindig is utáltam, ha néznek, úgyhogy ez most se volt másképp. Harry evésközben engem vizslatott, és néha elnevette magát, amikor én már kínomban nem tudtam mit csinálni.
- Ne nézz, kérlek - mormogtam. 
- Imádom, amikor zavarban vagy - mosolyodott el. - Mi lesz ha...? 
- Mire gondolsz? - kérdeztem, és hajamat előre kotortam. 
- Tudod te azt nagyon jól - nevetett fel halkan. Rájöttem miről beszél és azonnal elpirultam. - Nagyon szégyenlős vagy, ugye? - kérdezte, miközben hátradőlt a széken és végig simított az ajkain. Ez a mozdulat jobban elterelte a figyelmemet, mint eddig bármi más. Mocorogni kezdtem a széken, egyik lábamat átvetettem a másikon, majd bekaptam egy falat rántottát és rágni kezdtem. Miután lenyeltem, ittam egy korty vizet és Harryre néztem.
- Eléggé az vagyok - bólintottam. 
- Nos, majd mellettem nem leszel az, idővel - mormogott, én pedig ismét mocorogni kezdtem a helyemen. - Ne legyél zavarban, Jess - mondta lágyan és ismét végig simított az ajkain. Néztem, és a gondolat, hogy az a száj rajtam van, egyszerűen megőrjített. Lábaimat összébb zártam, és lesütöttem a szemem, miközben ujjaimmal babráltam az ölemben. - Mit meg nem adnék érte, hogy tudjam, mire gondolsz - dünnyögte félre biccentett fejjel, és engem kémlelt. - De úgy tűnik nem fogod elmondani - mormogta, majd felállt. Elvette a tányérokat az asztalról, s mosogatóba helyezte azokat. - Kérsz még valamit? - kérdezte. Téged - gondoltam, de csak megráztam a fejem és felálltam az asztaltól. Ez a perverz Harry bejön nekem - szögeztem le magamban, és ajkamba haraptam. Te jó ég... Annyira szexi - halkan felsóhajtottam, majd felálltam az asztaltól. 
- Mosdót merre találom? - kérdeztem csendesen.
- Felmész, elfordulsz jobbra és ott már megfogod találni - magyarázta. - Vagy a szobámból is nyílik egy fürdő... Tudod hol van a szobám - vont vállat. - Csak inkább ne menj be oda, kitudja mit találnál... - nézett rám, én pedig zavartan álltam előtte. - Csak vicceltem. Nincs bent semmi olyan - nevetett fel az arcom láttán. - Te tudod hova mész - mondta, majd visszafordult a pulthoz. Elindultam az emeletre, ahol elfordultam jobbra - hát persze, hogy nem Harry szobájába mentem -, és ott volt balról a fürdő. Elvégeztem a dolgom, majd belenéztem a tükörbe. Csillogó szemek, piros arc... Te jó ég. Hogy nézek ki? - kérdeztem halkan, s megnyitottam a csapot. Hideg vízzel megmostam az arcom, aztán megtörölköztem és még egy tükörbepillantás után kimentem. A lépcsőn beleütköztem Harrybe, aki épp felfelé indult.
- Bírom, hogy mindig nekem jössz - vigyorodott el.
- Legelsőnek dobtam egy hátast miattad, Harry - kuncogtam. - Most viszont nem. Fejlődök - mondtam büszkén, mire oldalba bökött és nevetni kezdett.
- Gyere, nézzünk valami filmet - ragadott kézen. - Legalább most nem tudsz elmenekülni - tette hozzá. 
- Vicces vagy - fintorogtam. - Most kitudok ugrani az ablakon - vigyorogtam, miközben elhelyezkedtem az ágyon. 
- Úgy se tennéd meg, mert velem akarsz maradni - kacsintott rám. 

______________________________________________________________________________

Hiiii.xx Ismét új rész. Itt a nagy bolondokháza - ünnepek miatt - közepette megírtam egy részt:D Komizz, and pipálj:3
Btw, reméleem mindenkinek jól telik a szünet.c: xx.

2 megjegyzés:

  1. wáoo:D most is kitettél magadért:) Harry perverzségéből és az egójából most se volt hiány:D(jó értelemben:)
    és siess a kövivel:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:))
      Sieteek.xx Szerintem holnap fent lesz:):D

      Törlés