2014. január 14., kedd

#16.


- Nem lehetne holnap? - kérdeztem.
- Nem! - jelentette ki határozottan, miközben elvigyorodott...                                    
                                       *
- Oké, most fogd meg ezt itt és itt - rakta a kezeimet a megfelelő helyekre a gitáron. Harry ágyán ültünk, én az ölében, gitárral a kezemben. Hatalmas kezei az enyémeken voltak, és úgy csaltuk ki a hangszerből a hangokat. Mindketten mosolyogtunk, aztán elengedte a kezem és egyedül gitároztam tovább. Gyerekes lelkesedéssel zenéltem, míg Ő vigyorogva nézett rám. 
- Oké, Jess - kapta el a kezeimet, miután kissé belejöttem. - Elég lesz mára. Nos, van még mit csiszolni rajtad, de... Nem lesz ez rossz - mosolygott, én pedig hevesen bólogattam. A gitárt elvette tőlem, és lerakta az ágy mellé, aztán átölelt. Mocorogni kezdtem az ölében, s elakadt a lélegzete. 
- Jessica... - mormogta, én pedig elpirultam. - Ne mocorogj, mert minden önuralmam kell hozzá, hogy visszafogjam magam.
- Bocsi - nevettem fel zavartan. - Én még...
- Tudom, bébi - puszilta meg a homlokom. Elmosolyodtam, aztán elnyomtam egy ásítást. - Álmos vagy? - kérdezte vigyorogva.
- Uhm... Aha - bólintottam. - Úgyhogy szerintem elvonulok a fürdőbe - álltam fel, Ő pedig önelégül képpel nézett rám.
- Tudod, ezt még párszor megismételhetnéd... Azt, ahogy felkelsz az ölemből - vigyorgott.
- Csak szeretnéd - nyújtottam ki rá a nyelvem. 
- Nagyon - nevetett rám, aztán elterült az ágyon. - Spórolhatnánk a vízzel... - mondta halkan, én pedig elpirultam és a fiókhoz léptem, hogy kivegyek valami ruhát belőle. - Én örülnék neki... 
- Harry... Én... 
- Mellettem nem kell szégyenlősnek lenned, bébi - termett mellettem, s derekamra helyezte a kezeit. Mellkasára meredtem, miközben zavartan ráncoltam a homlokom. Állam alá helyezte jobb kezét, s felemelte a fejem. Smaragdzöld szemeibe néztem, míg Ő végig simított az ajkaimon. - És egyébként is láttalak már... 
- Harry! - szóltam rá elpirulva. - Majd talán... Később - mormogtam. - Nekem ez túl gyors! - jelentettem ki. 
- Jó, oké. Értelek - tartotta fel a kezeit, s elmosolyodott. - De...
- Semmi de, Harry! Hagyj elmenni... - mondtam határozottan, ám amikor egy perverz mosolyt villantott rám, tudtam, hogy valamit félreértett. - ...tusolni - tettem hozzá zavartan. 
- Hát persze - nevetett fel. - Siess - mormolta, aztán játékosan összeborzolta a hajam, s elhagyta a szobát. Elmosolyodtam, aztán a hajamat piszkálgatva mentem be a fürdőbe. Bezártam az ajtót - a biztonság kedvéért -, levetkőztem, majd beálltam a meleg víz alá.
Kedvelem Harryt, akármilyen ijesztő is néha. Ezt a játékos oldalát nem hiszem hogy sokan ismernék, a családján, Matten és a Zaynéken kívül. És rajtam kívül. 
Félelmetes, hogy mennyire azt akarom, hogy velem legyen a nap minden percében, attól függetlenül, hogy még csak pár napja ismerem. Ismerem én Őt egyáltalán? Valószínűleg kell neki pár hét, talán hónap - év? - hogy megnyíljon előttem. Már ha készül ilyenre. Vajon megbízhatok majd valaha is benne? Minden bizonnyal... Mintha már most megbíznék benne. Csak... Nem tudom. Verekszik. Mi van, ha egyszer nem áll meg tőlem centiméterekre a keze, hanem tovább megy...? Mi lesz, ha tényleg elveszti a fejét? Bele se merek gondolni...
Ezekkel a gondolatokkal a fejemben öltöztem fel, miután végeztem a tusolással. Felvettem magamra a bokszerét, majd a pólóját is, s kimentem a fürdőből. 



A konyhához érve hallottam, hogy beszélget, így rámosolyogtam, amikor elmentem mellette. Tekintete végig siklott a testemen, aztán visszamosolygott rám. 
- Ja, haver. Nem tudom. Majd lesz valami. Most viszont megyek, mert... Pofa be! - nevetett fel. - Helló - nyomta ki a telefont, aztán nadrágzsebébe süllyesztette, s odasétált hozzám.
- Ki volt az? - kérdeztem.
- Kíváncsiak vagyunk? - vigyorodott el. - Aki kíváncsi hamar megöregszik - mondta, én pedig megforgattam a szemeimet, és megfordultam, hogy öntsek magamnak narancslevet. - Louis volt - mormogta, miközben átölelte a derekam. 
- Értem - bólintottam, s ittam egy kortyot. 
- Egyébként tetszenek rajtad a ruháim - dünnyögte a nyakamba, miközben a keze vándorolt a combomon. 
- Örülök - mondtam halkan. Felnevetett, majd megfordított, és magához ölelt. Fejem a mellkasába fúrtam, s beszívtam az illatát. Lehunytam szemeimet, azt kívántam bárcsak örökké tartana az a pillanat.
- Megyünk aludni? - kérdezte hosszú percek múlva. Bólintottam, mire elengedett, és a kezemet fogva húzott maga után az emeletre. 


- Arra gondoltam, hogy holnap elviszlek golfozni... Benne vagy? - kérdezte, már az ágyban fekve. 
- Csak közlöm, hogy nem tudok golfozni - mormogtam álmosan.
- Nem gond, majd megtanítalak - vigyorgott rám, aztán adott egy puszit a számra. - Aludj - mormolta. 
- Jó éjt, Harry - dünnyögtem már szinte félálomban.
- Neked is, bébi - még hallottam a válaszát, aztán már el is aludtam.


______________________________________________________________


Hiii.xx

Sorry a késésért, bár nem is igazán késtem... OMG. na mindegy. 
Btw, sorry a rész hosszúságáért.. Mondjuk általában ilyen hosszú. Okay, ez is mindegy:D
Izgalmasabb réész, körülbelül a 20. fejezet után tervezem:DD Szóval, még egy pár rész:D 
Kövi rész nem tudom mikor lesz, de megpróbálok sietni.xx

4 megjegyzés:

  1. Hali most kezdtem nemrég olvasni és két nap alatt elolvastam eddig egyszerűen imádom várom a folytatást

    VálaszTörlés
  2. hahiii:3 jó lett mint mindig:DDés hozd a kövit amikor tudod:)

    VálaszTörlés